Jótállási feltételek
Jótállási feltételek

Általános jótállási előírások és feltételek

Jótállási feltételek


Alapítva: 1969-ben
Alapítva: 1969-ben

A SENCOR márkanév 1969-ben, Japánban született meg. Mára a SENCOR több mint ezerféle terméket kínál hat termékcsoportban, világszerte több mint 25 országban.

További információ a SENCOR márkáról


Kiegészítők
Kiegészítők

Ismerje meg kiegészítőinket

Kiegészítők


Jótállási feltételek és előírások

A SENCOR termékekre a gyártó a vásárlás napjától számított 24 hónap jótállást vállal. A jótállási igény a következőkben említett feltételek megléte esetén érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó igény csak rendeltetésszerű, illetve otthoni, egyéni környezetben történő használat esetén érvényesíthető. A szervizelési igény a vásárlás helyén, valamint a kijelölt hivatalos szervizekben jelenthető be, a vásárlás dátumát igazoló, pontosan kitöltött jótállási jegy leadása, valamint a vásárlást igazoló blokk, illetve számla bemutatása mellett. A végfelhasználó köteles a szervizelési igényt a meghibásodás után a lehető leghamarabb bejelenteni - jótállási igény esetén pedig kifejezetten a jótállási idő lejártáig bezárólag. A végfelhasználó köteles a bejelentett hibajelenség pontos leírását és az észlelés körülményeit a javítószolgálatot végző szervizzel közölni. Csak és kizárólag tiszta (higiéniai követelményeknek megfelelő), teljesen felszerelt készülék fogadható be javításra. Jótállási igény, illetve a jótállás alapján végzett javítás esetén a jótállási idő meghosszabbodik a meghibásodott készülék javítási igényének hivatalos bejelentése és a javítás elvégzésének dátuma között eltelt idővel. A jótállási igény érvényesítéséhez mindenképpen szükséges a következő dokumentumok bemutatása, illetve átadása (a végfelhasználó által): vásárlást igazoló blokk, vagy számla, pontosan kitöltött jótállási szelvény, valamint bizonyos készülékek esetében a beüzemelés hivatalos dátumát igazoló szelvény.
 
A jótállás nem érvényesíthető az alábbi esetekben:
A termék eladásakor a bejelentett hiba fennállt és erről a végfelhasználó pontos ismertetést kapott.
A termék nem felel meg a rendeltetésszerű használat véleményezéséhez, illetve a termék hibáját külső sérülés, ütés, stb. okozta.
A termék nem megfelelő beüzemelés során sérült, illetve meghibásodott. Ide tartozik a használati útmutatóban leírtaknak nem megfelelő használat, valamint nem a termék használati területeinek megfelelő használat.
A meghibásodást a termék alapvető karbantartásának (például tisztítás) elmaradása, illetve nem megfelelő karbantartása okozta.
A termék meghibásodását kosz, por, elemi csapás (tűzeset, földrengés, stb.) okozta.
A termék meghibásodását nem megfelelő áramellátás, elektromágneses mező, illetve más külső elektromos behatás okozta.
A terméken mechanikus behatás okozta sérülés (például törött, vagy hiányzó gomb, törött külső burkolat) található.
A termék meghibásodását nem megfelelő memóriakártya, elem, akkumulátor, töltő, valamint nem megfelelő környezeti hatások (például szélsőséges hőmérsékletek, magas páratartalom, stb.) okozta.
A termék meghibásodását nem hivatalos javítószolgálatot végző személy által végzett javítás, módosítás, illetve más tevékenység okozta.
A végfelhasználó nem tudja igazolni a jótállás jogállását (hiányzik a vásárlás dátumát igazoló dokumentum).
A bemutatott dokumentumon szereplő adatok eltérnek a termék adataitól.
A bemutatott dokumentumok alapján nem igazolható a dokumentum és a termék összetartozása, illetve a hivatalos szervizelés igazolása (például ide tartozik a hiányzó sorozatszám, vagy a terméken található zárójegy sérült, illetve hiányzik).

6 év extra garancia