Hetvenes évek - növekedés
Miközben a világ a hetvenes évek olajválságával volt elfoglalva, a japán elektronikai cégek tovább bővültek. A SENCOR egyike volt ezeknek. A célok, a márka törekvései a kezdetektől pontosan, tisztán megfogalmazásra kerültek. Elsődleges fontossággal - általánosan is, az elektronikai iparág számára - a minőség bír. A SENCOR ez iránti elkötelezettségéhez sikerorientált magatartás és további fő irányelvek is társultak: az innovatív fejlesztés, a változatos és egyedi kivitel, színek, különleges jellemzők és folyamatosan rendelkezésre álló árukészlet. A SENCOR a kezdetektől általánosan a leendő vásárló igényeit tartotta szem előtt - és nem kifejezetten a gyűjtők, sznobok, különlegességre vágyók speciális kívánalmait. A vállalat először Ázsia és Európa piacait megcélozva kezdte meg exporttevékenységét, majd folyamatosan terjesztette ki azt mind az öt kontinensre. A SENCOR kazettás magnók és autós sztereó egységek nagy sikert értek el Nagy-Britanniában, majd közvetlenül ezután Európa más országaiban is. A legnagyobb áttörést a SENCOR számára az első, több szempontból is forradalmi többsávos sztereó rendszer jelentette, mely 1972-ben mutatkozott be. A SENCOR fejlesztői ezután megállás nélkül újabb és újabb technológiai megoldásokat tettek le az asztalra - például visszatekerés funkciót a kazettás magnókhoz, kétkazettás magnót a felvételek egyszerű átmásolásához, vagy olyan mobil Hi-Fi rendszert, mely az első hordozható Hi-Fi rendszer volt, melyet Dolby NR® zajcsökkentéssel láttak el. A SENCOR elérhetővé tette Európa számára a sztereó autós rendszereket, valamint egy teljesen új termékcsoportot – a kazettás autórádiót.
Termékek szívvel, lélekkel
A SENCOR számára nem csak a technológia jelentette az elsődleges hajtóerőt: kulcsszerepet kapott a "szív" is, mint iránymutató. A SENCOR cég ragaszkodott hozzá, hogy olyan termékeket alkosson, melyek használata élvezetet jelent az embereknek. Emiatt vált kiemelt fontosságúvá az egyedi, izgalmas formaterv, a felhasználóbarát, intuitív kezelhetőség, valamint a hűvös elegancia helyett a színes, változatos látványvilág, mely a vásárló számára egyéniséget, illetve az ember és a technológia közötti kapcsolatot biztosít. A SENCOR mottója már ekkor: miért ne élvezhetnénk egy elektronikai készülék használatát? - és ez a mottó mindmáig érvényes.